Kartais atsitinka taip, kad užsakymo el.parduotuvėje metu, Klientas nurodo netaisyklingą el.pašto adresą arba telefono numerį
Jei nurodytas netaisyklingas el.pašto adresas – Pirkėjas negauna iš mūsų užsakymo patvirtinimo, siuntos numerio – t.y. lieka be ryšio su mumis, be informacijos apie siuntą
o jeigu nurodytas per trumpas, per ilgas – netaisyklingas telefono numeris mes negalime išsiųsti siuntos jokia siuntų tarnyba nepriima užsakymo, jei nėra telefono numeriuko.
Mes supakuojame prekes ir parašome el.laišką – kartais Pirkėjas labai greitai reaguoja, atsiunčia patikslintą informaciją, o kartais laukiame savaitėmis Mums neramu, bet ir Klientas, ko gero galvoja, oi, ta buuba.lt ilgai siunčia
Tad, Mielieji, labai prašome, tikrinkite savo telefono numerius tvirtinant užsakymą – visada galite mus informuoti, jei pastebėjote klaidą po užsakymo
Be el.pašto adreso siuntą išsiųsti galime, bet be telefono numerio – ne